Klachtenregeling

 

1. Ben je niet tevreden over (een onderdeel van) een training? Laat het weten!

 

2. Ben je niet tevreden over de manier waarop ik je klacht heb opgepakt? Dan kun je contact opnemen met een onafhankelijke klachtencommissie. De commissie bestaat uit de volgende leden:

 

3. De klachtencommissie neemt je klacht in behandeling als:

  • je binnen 2 weken na de betreffende training je klacht eerst bij mij hebt ingediend  
  • wij er binnen 4 weken niet uitkomen
  • duidelijk omschrijft waartegen en waarom je bezwaar maakt en wat jij als mogelijke oplossing ziet.

 

4. Na ontvangst van je klacht mailt de klachtencommissie jou en mij een bevestiging van ontvangst.

 

5. De klachtencommissie en ik behandelen je klacht vertrouwelijk. Alleen zij en ik horen ervan.

 

6. De klachtencommissie hoort jouw en mijn verhaal.

 

7. De klachtencommissie beoordeelt of je klacht gegrond is en of je recht hebt op compensatie. Die kan nooit meer bedragen dan de kosten van de training.

 

8. De klachtencommissie laat weten hoeveel tijd ze nodig heeft.

 

9. De uitspraak van de klachtencommissie is bindend.

Word je hier blij van?

Zorg dan dan je geen tips mist! Ik beloof je dat ik mijn stinkende best doe om je met iedere mail een bak inspiratie te geven. Vul dus snel je mailadres in :)

Ruim 6500 anderen gingen jou voor. Ik ben uiteraard zuinig op je gegevens en deel ze niet met anderen. Beloofd.