Klachtenregeling

 

1. Heb je een klacht over (een onderdeel van) een training?

  • Dien je klacht schriftelijk in binnen twee weken na de training, paulien@geloofwaardigspreken.nl.
  • Binnen vijf werkdagen krijg je een ontvangstbevestiging van je klacht.
  • Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld.
  • Binnen twee weken na de ontvangstbevestiging kom ik met een voorstel voor een afhandeling van de klacht. Mocht ik meer tijd meer nodig hebben, neem ik contact op over de indicatie van de tijd.

 

2. Ben je niet tevreden over de manier waarop ik je klacht heb opgepakt? Dan kun je contact opnemen met een onafhankelijke klachtencommissie. Deze commissie bestaat uit de volgende leden:

Laat schriftelijk weten waartegen en waarom je bezwaar maakt en wat jij als mogelijke oplossing ziet.

 

3. Na ontvangst van je klacht mailt de klachtencommissie jou en mij een bevestiging van ontvangst.

 

4. De klachtencommissie en ik behandelen je klacht vertrouwelijk. Alleen zij en ik horen ervan.

 

5. De klachtencommissie beoordeelt of je klacht gegrond is en of je recht hebt op compensatie. Die kan nooit meer bedragen dan de kosten van de training.

 

6. De klachtencommissie laat weten hoeveel tijd ze nodig heeft.

 

7. De uitspraak van de klachtencommissie is bindend.

 

8. Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en voor de duur van een jaar bewaard.